Õpilaste logopeediline tugi.
Põhieesmärk:
Kirjalikku ja suulise kõne häirete parandus ja hoiatus, mis takkistavad edukalt õppimist koolis. Logopeedilis abi vajavad lapsed, kellel on hääldamis deffektid; kirjaliku kõne häired (kirjutamine ja lugemine); kellel on raskused õppimises.
Ülesanned:
1. Hääldamise deffektide korrektsioon.
2. Düsgraafia ja düsleksia ärahoidmine:
- Helilise sõna koosseisu ettekujutuse formeering;
- Keelelise analüüsi-sünteesi harjumuste areng;
- Sõnavara täiendus ;
- Kõne leksilise ja grammatilise külje korrektsioon;
- Psühho-füüsiliste protsesside areng.
3. Düsgraafia, güsleksia ja düsotograafia korrektsioon. Abi vene keele prograamise materjali omandamises nendele, kellel on sellega raskused.
Töö organiseerimine:
1. Hääldamise korrektsiooni individuaalne õppimine.
2. Kirjakõne korrektsiooni õppimine gruppis (45 min.)
3. Kõik tunnid vastasvalt tunniplaanile.
4. Vanemate klasside õpilastele ja vanematele konsultatsioonid.
Koolilogopeed Galina Kabanova
Õpiabi õpetaja Olga Jerofejeva
|